Pembuka Bicara...

Assalammualaikum... Hai peeps!

Disebabkan sekarang ni mood nak membaca novel menggunung tinggi macam Gunung Everest, maka dah berpuluh2 novel yang aku baca tanpa penah rasa jemu.. dan disebabkan itu, kadang2 aku lupa tajuk novel yang aku dah baca.. hehe...

Oleh demikian, maka aku wujudkan satu sudut khas dlm blog aku ni utk aku tulis sinopsis/komen/bintang dan apa2 saja yang aku boleh jadikan sebagai tanda aku dah baca novel tersebut. Mana tau dengan rating dan sinopsis ni boleh tolong korang yg berminat dengan dunia novel memilih novel utk dibaca...kan?

Bukan aku xde keje lain.. byk keje yg aku nak buat tapi tak salah kan kalo aku berkongsi info.. lgpon better dari aku luangkan masa bercakap pasal orang atau pon pasal retis... hehe...

Actually banyak dah novel yg best2 aku dah baca tapi untuk permulaan, biarlah aku mulakan dengan novel terkini yg berada dalam genggamanku.. hehehe... baru beli tadi...  :-P

Comments

Popular Posts